Minecraft Random Item Challenge VS 2 Hunters

Dream
790 000 दृश्य 7M

Minecraft Random Item Challenge VS 2 Hunters... This was absolutely insane.
Patreon (Plugin): www.patreon.com/DreamWasTaken

Follow my socials:
➽ Twitter - @dream
➽ Instagram - @dreamwastaken
➽ Text Me - 407-214-5333

Merch: www.dreams.is

George: @GeorgeNotFound
Sapnap: @Sapnap

We haven't decided on a name for this, but if this video gets 2 million likes we will consider doing a rematch! This video is a different rendition of our normal challenges, where there are two hunters trying to kill me while we have random items.

We can break blocks, but they don't drop items. There is a 1000x1000 border. Every two minutes we each get a completely random item. We can't pick up each others items.

This is a new Minecraft but, 1.16 challenge that we have decided to try. I try to survive, while my friend George AND my friend Sapnap tries to prevent me from doing it. It's a battle, and it's super intense and we had a lot of laughs. I love doing these challenges.

Not Minecraft, But Water Rises or Minecraft, But Lava Rises, or any other but challenge like that. This is a speed run / speed runner of Minecraft against a killer / assassin

टिप्पणियाँ

  1. tsukasa abaa
    tsukasa abaa
    4 घंटे पहले

    Bruh... I waited for so long for this🙄

  2. Hope
    Hope
    4 घंटे पहले

    Thats the fakest video so far.

  3. Luke14jXX
    Luke14jXX
    4 घंटे पहले

    Dream u deserve to be in dream smp prison

  4. Foo Fighters CEO Of Water
    Foo Fighters CEO Of Water
    4 घंटे पहले

    If Dream uploaded a video, that means he wasn’t breaking the obsidian…

  5. black fire
    black fire
    4 घंटे पहले

    this is what we know about dream (Intelligence beats courage)

  6. Yuri Baruzzi
    Yuri Baruzzi
    4 घंटे पहले

    Dream im br and you is proplayer im sub

  7. XseeĸerX
    XseeĸerX
    4 घंटे पहले

    FINALLY YESSSSSSS U UPLOADDDD

  8. Dharnithaa
    Dharnithaa
    4 घंटे पहले

    Dream : the axe is SCARY SAPNAP IN A DEMONIC VOICE: CMERE DREAM AHAH

  9. Kofi
    Kofi
    4 घंटे पहले

    The amount of bots and self advertising in the comment section and especially the replies is concerning.

  10. Veigab M
    Veigab M
    4 घंटे पहले

    27:00 Konan preparing to fight Obito be like.

  11. Raiyan YT
    Raiyan YT
    4 घंटे पहले

    i have been waiting for a new video

  12. шузіклей
    шузіклей
    4 घंटे पहले

    Хоть меня никто не понимаєт, ето круто

  13. Hope
    Hope
    4 घंटे पहले

    Thats the fakest video so far.

  14. Djevino Driesens
    Djevino Driesens
    4 घंटे पहले

    dream and gogy just got new mics

  15. sabeeh haider
    sabeeh haider
    4 घंटे पहले

    Putting a whole new meaning to "Dream Luck"

  16. abod. gaming
    abod. gaming
    4 घंटे पहले

    Wow

  17. Stereo Madness
    Stereo Madness
    4 घंटे पहले

    17:50 OOOWWWAHH

  18. RobloxBG
    RobloxBG
    4 घंटे पहले

    If you don't like this dream will be mad>:(

  19. Luke_Silleg 20301126
    Luke_Silleg 20301126
    4 घंटे पहले

    Me:try’s to think how much dreams iq is Me:can’t even write how many zeroes there are

  20. Gaby Colon
    Gaby Colon
    4 घंटे पहले

    Wow

  21. Jayplays Gaming
    Jayplays Gaming
    4 घंटे पहले

    Yup 1 on trending let’s go.

  22. YaBoiDerp
    YaBoiDerp
    4 घंटे पहले

    In this video dream is literally Poseidon

  23. renan gamer
    renan gamer
    4 घंटे पहले

    oh my god he's back the dream we seriously think about the guy who plays a lot bro no one is better than him, the guy and the king of minecraft

  24. Rachel Gardner
    Rachel Gardner
    4 घंटे पहले

    George very cool !!

  25. jellykim Tan
    jellykim Tan
    4 घंटे पहले

    Dream PRO good

  26. Trex
    Trex
    4 घंटे पहले

    That tnt blast was in perfect timing : D

  27. Iustus alius nemo
    Iustus alius nemo
    4 घंटे पहले

    17:28 WHaT THe MuFfIn

  28. Midnight Sky
    Midnight Sky
    4 घंटे पहले

    D: "Oh GEORGEEEEE!!!!" S: "It's me! OH SAPNAPPP!"

  29. Help me Reach 10K with Videos pls
    Help me Reach 10K with Videos pls
    4 घंटे पहले

    No one: Everyone: talking about how Sapnap is flirting with George

  30. Barkóczi Tamás
    Barkóczi Tamás
    4 घंटे पहले

    Dream is underrated

  31. Help me Reach 10K with Videos pls
    Help me Reach 10K with Videos pls
    4 घंटे पहले

    Sapnap: chases dream Dream: OH GEORGE Sapnap: "am i a joke to you?"

  32. Cob Denila
    Cob Denila
    4 घंटे पहले

    Hey wat

  33. Daneil Winchester
    Daneil Winchester
    4 घंटे पहले

    did u know that dream is actualy danny gamealez

  34. wendyscalledmekenny
    wendyscalledmekenny
    4 घंटे पहले

    I missed the premiere but this was SO worth the wait

  35. Cob Denila
    Cob Denila
    4 घंटे पहले

    Hey wat

  36. Limão Doce
    Limão Doce
    4 घंटे पहले

    Finale minutes: George: Dream you gona die George literatly dies seconds later

  37. Help me Reach 10K with Videos pls
    Help me Reach 10K with Videos pls
    4 घंटे पहले

    Alternative Title: "Dream spends the whole video trying to find his trident"

  38. Help me Reach 10K with Videos pls
    Help me Reach 10K with Videos pls
    4 घंटे पहले

    George: "dream is so bad he's going to die George 2 seconds later: dies

  39. Precious Mae Soliman
    Precious Mae Soliman
    4 घंटे पहले

    12:28 whaaat? hahahaha

  40. Help me Reach 10K with Videos pls
    Help me Reach 10K with Videos pls
    4 घंटे पहले

    Dream: "The luckiest thing I got was probably the trident" But we all know that the real legend was the Trapdoor...

  41. Yo mama Obama
    Yo mama Obama
    4 घंटे पहले

    17 hours ago YES IM EARLY (well, kinda early

  42. Leeel
    Leeel
    4 घंटे पहले

    That's what the mask is... That's what the point of da mask is😔

  43. JACE DITMYER
    JACE DITMYER
    4 घंटे पहले

    Im shocked at how smart you are to use the glitch with the trapdoor to escape, you have blown my mind once again.

  44. Anaconda
    Anaconda
    4 घंटे पहले

    Alternative title: Green guy throws forks at his friends for 30 minutes then blows himself when got tired.

  45. Linky112
    Linky112
    4 घंटे पहले

    How is this 1st in trending

  46. Yash Nannoolal
    Yash Nannoolal
    4 घंटे पहले

    I cant belive Dream survived Georgenotfound and Sapnap for that long!?!?

  47. Eldad Goldschmidt
    Eldad Goldschmidt
    4 घंटे पहले

    WOW

  48. GF2 FF
    GF2 FF
    4 घंटे पहले

    😲

  49. DSKGAMING DXR
    DSKGAMING DXR
    4 घंटे पहले

    Trapdoor op

  50. Puipuia khiangte
    Puipuia khiangte
    4 घंटे पहले

    i am relly sorry Dream i am late cuz when you make this it was night in my country😭

  51. Long Nhật
    Long Nhật
    4 घंटे पहले

    Hi dream

  52. Anathea Draper
    Anathea Draper
    4 घंटे पहले

    This was so amazingly good!

  53. Tanmay balayan
    Tanmay balayan
    4 घंटे पहले

    You are god

  54. Mimic Infinite
    Mimic Infinite
    4 घंटे पहले

    Dream join third life

  55. Hamna Safdar
    Hamna Safdar
    4 घंटे पहले

    you can alwayS ChAnGe YoUr MiNd 0:31

  56. 3zz
    3zz
    4 घंटे पहले

    Imagine not saying "In Minecraft" in the beginning of the video... Edit: in Minecraft

  57. agito
    agito
    4 घंटे पहले

    I don't know who is hunter we know sapnap and geord hunting dream but it's look like dream hunt sapnap and geord. Haha

  58. Evelyn Badie
    Evelyn Badie
    4 घंटे पहले

    Dream I know your name if u want to see look but pls see this comment your real name is Clay? But I don't know why your parents named u clay or a different name? Say yes or no

  59. AKB BOLTE
    AKB BOLTE
    4 घंटे पहले

    George and sapnap : We Have Everything Diamond Netherite Elytra Dream : I have Turtle Helmet George and sapnap : AHHHHH

  60. Himura Coronel
    Himura Coronel
    4 घंटे पहले

    :) I am happy

  61. Brianna Dodd
    Brianna Dodd
    4 घंटे पहले

    Ngl kinda thought you where all dead glad your not 😅😅

  62. Forev4ik
    Forev4ik
    4 घंटे पहले

    I like coconuts

  63. Doris GM
    Doris GM
    4 घंटे पहले

    Semangat

  64. tran kevin
    tran kevin
    4 घंटे पहले

    You haven’t posted for so long I miss you

  65. Saddust_23
    Saddust_23
    4 घंटे पहले

    "real" speedrunner: this video me and my "4 friends" is trying to hunt me down but 2 of my "friends" is a impostor

  66. Ruv youtuber
    Ruv youtuber
    4 घंटे पहले

    Wow new video

  67. Cabo_Gaming
    Cabo_Gaming
    4 घंटे पहले

    Wins with server lag

  68. Annoyed Potato
    Annoyed Potato
    4 घंटे पहले

    Wait at 15:42 when dream through the trident did Sapnap say “sapnap” out of fear or was that George

  69. Mam_w _dupie
    Mam_w _dupie
    4 घंटे पहले

    Omggg

  70. SniffyOwl
    SniffyOwl
    4 घंटे पहले

    Trident are meelee and ranged weapons and meelee is better than Diamond sword

  71. Khan Roan
    Khan Roan
    4 घंटे पहले

    Why did I think Quackity was here, In the start it sounded like Quackity was here..

  72. Phez Fishy
    Phez Fishy
    4 घंटे पहले

    Dream has 500 iq

  73. Gege TV
    Gege TV
    4 घंटे पहले

    🧚‍♂️🧚‍♂️العشرة الطويلة والمواقف اللى بتحصل على مدار فترة زمنيه طويله بتبين حقيقة كل انسان بتبين اصله وبتبين معدنه فى ناس مع الوقت بيدخلو قلبك وبتعرف اد ايه هما جمال من جواهم وبتتمنى انك كنت تقابلهم من زمان وفى ناس بينزلو من نظرك خااالص وحجمهم بيقل لدرجة انهم ممكن يبقو معدين ادامك وماتبقاش شايفهم اصلا

  74. Xaiisty
    Xaiisty
    4 घंटे पहले

    Hey dream, i hope you're doing alright. Whenever how many haters those are, we are still here supporting you, take a break when u need it, wly

  75. Raphael Tiña
    Raphael Tiña
    4 घंटे पहले

    Dream your manhunt give me anxiety

  76. Dolphin Craft
    Dolphin Craft
    4 घंटे पहले

    *Wow I thought dream would always do vanilla manhunt*

  77. Rafael Gempeso
    Rafael Gempeso
    4 घंटे पहले

    Dream upload the your tiktok PLSSS???

  78. Little miss avocado
    Little miss avocado
    4 घंटे पहले

    The villagers must be very confused 😂

  79. Spider-Punk Gamer
    Spider-Punk Gamer
    4 घंटे पहले

    Aqua Man Vs Vulture 😂🤣

  80. BS.Nandhanan
    BS.Nandhanan
    4 घंटे पहले

    17:53 I was like 🤯🤯🤯

  81. HypnoHype
    HypnoHype
    4 घंटे पहले

    This video in a nutshell: Dream being the hunter for 30 minutes straight Dream spamming tridents at his friends Dream clutching infinitely

    1. Lol S
      Lol S
      4 घंटे पहले

      My friend's Parents Said if He Can Get to 1k Before This Month He Will Get ps5 My Friend Channnell Is in my playlistttt,,,,,,,,,

  82. Adelaine Ebron
    Adelaine Ebron
    4 घंटे पहले

    10:23 THIS PART REALLY GOT ME

  83. Paramjeet Kaur
    Paramjeet Kaur
    4 घंटे पहले

    Dream dont

  84. Solo_ Dubs42
    Solo_ Dubs42
    4 घंटे पहले

    It’s only a day old it has 6.6milion views and 800k likes

  85. Weronika Żak
    Weronika Żak
    4 घंटे पहले

    i love you

  86. mido.ツ
    mido.ツ
    4 घंटे पहले

    21:33 top 10 anime battle screams

  87. Katrīna Gintēna
    Katrīna Gintēna
    4 घंटे पहले

    Tf is this a video

  88. Zilla 810
    Zilla 810
    4 घंटे पहले

    Big chungus lol

  89. ANIMATIONS CHANNELツ
    ANIMATIONS CHANNELツ
    4 घंटे पहले

    Oh new video

  90. Sphinx Study Bmgo
    Sphinx Study Bmgo
    4 घंटे पहले

    God dream I hope i could be like dream Awesome video Love from Spain

  91. Rayan Hashmi
    Rayan Hashmi
    4 घंटे पहले

    My 500 pound life

  92. Φίλιππος Παπάζογλου
    Φίλιππος Παπάζογλου
    4 घंटे पहले

    I'm waiting for "Speedruner vs 5 hunters Rematch"

  93. JosephFound3
    JosephFound3
    4 घंटे पहले

    Dream made me click this

  94. panag0s
    panag0s
    4 घंटे पहले

    When george says **what** is just so satisfying

    1. Lol S
      Lol S
      4 घंटे पहले

      My friend's Parents Said if He Can Get to 1k Before This Month He Will Get ps5 My Friend Channnell Is in my playlistttt,,,,,,,,,

    2. Lol S
      Lol S
      4 घंटे पहले

      My friend's Parents Said if He Can Get to 1k Before This Month He Will Get ps5 My Friend Channnell Is in my playlistttt,,,,,,,,,

  95. Nemanja Draskovic
    Nemanja Draskovic
    4 घंटे पहले

    Nice dream,your getting better and better like:doing insane clutchsand traps like tnt one

  96. E
    E
    4 घंटे पहले

    29:42 l'manburg all over again

  97. MeowMeowSaysACow
    MeowMeowSaysACow
    4 घंटे पहले

    I heard that Lovejoy reference lol

  98. Nix Buising
    Nix Buising
    4 घंटे पहले

    As always- dream is #1 for gaming trend

  99. Shane Jefferis
    Shane Jefferis
    4 घंटे पहले

    The bugha of minecraft has uploaded